2014. július 29., kedd

Olcsó női alkalmi felső, szép!!!! - Jelenlegi ára: 300 Ft

Sziasztok!
Eladásra kínálnám az alábbi női alkalmi felsőt, ami nagyon szép, átlátszó fekete anyagból van és csillogó ezüst levélminták díszítik és a gallérja, valamint a karja is ezüst csillogós. Nem nagyon használt, rajtam nem volt soha, csak tárolgattuk. Nem látok rajta semmi hibát!!! Könnyű anyag, így nem drága a posta!!
 
Használatból eredő foltocskák előfordulhatnak, ami hibákat észrevettem, írtam és fotóztam!
Postázom is, a postaköltséget csomagolás után tudom pontosan megmondani, csak saccolt értékek!
Nézd meg a többi termékemet is, nagyon sok kisbaba ruhát és más egyebet töltöttem fel, postaköltséget spórolhatsz vele!
Kérdezz bátran!!
Jó licitálást!!!  


Jelenlegi ára: 300 Ft

Az aukció vége: 2014-08-18 20:08
. Olcsó női alkalmi felső, szép!!!! - Jelenlegi ára: 300 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése