2014. április 25., péntek

Piko vonat,trafó,és rengeteg sín,készlet eladó - Jelenlegi ára: 15 750 Ft


  Piko vonat, trafó, sín, készlet eladó  
Egy piacon vettem, egy kis haszon reményében, így semmit nem tudok róla.
A Trafót bekapcsoltam, működik, de én őszintén mondom nem próbáltam ki a mozdonyokat. Az eladó azt mondta, rendben van mindegyik, csak kicsit renovállni kell a mozdonyokat, de a belsejük rendben van. Mondjuk mit is mondhatott volna mást, ő el akarta adni. Tehát vagy jók, vagy nem a mozdonyok.
Rengeteg, sín, váltósín van hozzá, minden ami a képeken látható. Egy kis nyereség reményében vettem meg. A mozdonyok nem a legszebb állapotúak, pl a fekete, az a közepénél, a műanyag ház repedt, a barnának az oldalán lévőizzét, vissza kell rakni, de én nem értek ehhez, csak azt tudom, hogy jó drágák, ezek a PIKO dolgok.
Személyes átvétel 11. -kerület, vagy Szigetszentmiklós.
UTÁNVÉTTEL NEM POSTÁZOM EL, CSAK ELŐRE UTALÁS, VAGY SZEMÉLYES ÁTVÉTEL, SZIGETSZENTMIKLÓSON, VAGY A 11-KERÜLETBEN!!


Jelenlegi ára: 15 750 Ft

Az aukció vége: 2014-05-08 05:32
. Piko vonat,trafó,és rengeteg sín,készlet eladó - Jelenlegi ára: 15 750 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése